27 April 2010

macam-macam ada...

salam...
1st of all,bukan niat aku nk memburuk-burukkan sapa2 dlm entri ni,kalu ada sapa2 yg terasa,aku mntak maaf.aku pn bukan manusia yg sempurna...
ok,sejak kebelakangan ni,hari2 aku akan berdepan dgn orang2 yg ckap tak serupa bikin,pembohong,cakap besar,pembelit,pendusta..
maksud aku bila di depan kita dia ckap lain,tp di belakang kita lain yg dia bt..
aku pasti,kalian pn penah mengalami benda yg sama...
isnin smpai sbtu,aku akn berhadapan dgn org yg mcm ni,dn ini telah myebabkan aku SAKIT..
aku naik meluat dgn perangai org yg mcm ni,aku benci.tp atas rasa hormat kpd org yg lebih veteran dari aku,aku diamkn saja.aku tak tau smpai bila aku boleh bertahan...
aku harap,aku akan diberi kekuatan oleh ALLAH untuk menghadapi perkara ni,untuk suatu jangka masa yg aku sendiri tak pasti...
tindakan yg aku ambik bt masa sekarang,aku jd seorang yg pendiam.aku hanya bercakap bila aku rasa perlu..aku tak tau betul atau tidak tndakan yg aku amik ni,tp ini saya yg termampu aku bt.ini lebih baik daripada menyebuk tak tentu pasal,dn akan jd benda yg burok...
fuh,rintangan hidop dunia..

1 ulasan:

  1. same la..kat mane2 pun memang kite akan berhadapan dengan golongan macam ni..sabor je la..

    BalasPadam