28 April 2010

perasan itu perasaan

semua insan ada perasaan,dan selalunya akan perasan akan perasaan;sedih,kecewa,gumbira,seronok dan macam2 lagi…
aku juga perasan yang aku juga punya perasaan…
tapi,orang lain perasan kah yg aku punya perasaan?adakah aku perasan akan perasaan orang lain?????????hahahaha...
25tahun aku hidup,aku dh perasan akan macam2 perasaan..perasaan aku,perasaan orang2 disekeliling aku…tapi pernahkah aku ambil peduli akan perasaan orang2 di sekeliling aku?pernahkah pula orang2 disekelilingaku peduli akan perasaan aku?pernahkah kita perasan akan perasaan orang2 disekeliling kita??????
selalunya kita bukannya nak ambik peduli sangat pasal perasaan org lain..
kita terlalu mementingkan diri kita sendiri,terlalu mementingkan perasaan diri kita sendri...
kita selalu sangat syok sendiri,aku pn slalu jd mcm ni..
kita rasa kita ni dh bagus sgt,dh best sgt...walhal,bnyak lagi org yg lebih bagus dari kita,kita kena sedar..
tapi kita manusia yg tak sempurna....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan